söndag 4 september 2011

Solskens söndag!

Hej!
I dag skiner solen i Ludvika- härligt! Jag och Chico har varit ute och busat men nu tog vi en liten paus för att gå in och uppdatera bloggen med lite nyinkomna saker.




5 st söta små dessertskålar i glas, passar utmärkt att servera lite chokladpudding i en söndag som denna. Eller varför inte lite glass och varma hjortron. Mums!





Diametern är 10 cm

 Priset för 5 st dessertskålar är 150:-

 En vacker ljusstake, att sätta på nattduksbordet kanske?

 Nu när hösten kommer gäller det att samla på sig många ljuskällor...

 Höjd: 15 cm
Priset är 150:-


 Kandelaber med plats för fem ljus. Hade jag haft ett badkar hade jag mer än gärna badat i skenet från denna. Rogivande och mycket avslappnande!

 Höjd: 26 cm
Priset är 250:-

 Och så en burk, så klart. Denna burk hade jag nyligen i en annan form, nu finns den även som rund.

 Burken kostar 125:-


Drick vinet eller annan dryck ur vackra glas. Så mycket godare blir det då. Jag brukar dricka frukostjuicen ur vackra vinglas ibland. :)
Höjd: 16 cm
6 st vinglas 200:-

 Hittade en hel hög med filmisar som jag köpte på Loppis.
Om ni har någon favorit, maila mig så ska jag se om just den personen finns med!

5:-/st kostar de

Innan denna vecka är slut ska jag ha fått fart på Webbshopen också. Det har tagit lite längre tid än beräknat. Men till nästa helg ska det vara klart. Jag kommer i och med detta att ha en liten Bloggtävling- där man kan vinna ett presentkort att handla för antingen i butiken här i Ludvika, eller i webbshopen!

Så kika in här snart igen om ni vill delta.
Nu önskar jag er en underbar Söndag!
Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Hej Karin,
    Tack för dina fina kommentarer, jag blir verkligen glad! Hade ingen aning att kommentarer skulle vara så betydelsefulla.
    Jag har fullt upp att förstå hur jag gör inlägg och är dessutom helt nybörjare med kameran. En positiv kommentar är guld värd.
    Ta väl hand om er, Chicko och du.
    /Cia

    SvaraRadera