onsdag 7 september 2011

Lanering av Hemsidan och nya Webbshopen!



Äntligen! Mina dagar har varit fulla med data från morgon till kväll. Och jag ska säga att det har inte varit lätt. Ett stort tack till Emma som hjälpt mig hela vägen! De sista dagarna har det mest varit småfix kvar, men det har tagit sin tid. Det är fortfarande lite mått och fraktkostnader som ska läggas in på sidan, men i övrigt är den nu helt klar. Fraktkostnaderna är ju kanske inte de bästa, men vad gör man? Jag hoppas på att sälja mycket så att jag kan få bättre avtal så småningom.

Klockan är snart tolv och det svider i mina ögon, men jag ville självklart in och berätta här på bloggen att nu är det bara att börja beställa! :)

Under morgondagen får ni kika in här på sidan, för då planerar jag att ha en bloggtävling där ni kan vinna ett presentkort att handla för i webbutiken.

Nu är det dags för sängen för min del, och en hel natts välförtjänt sömn!

Tack att ni kikar in här! Natti natti kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar