fredag 2 september 2011

En resa runt jorden...

Denna röda burk ger köket en riktig färgklick
Man kan ha allt från Müsli till pasta i den.

Man kan även ställa den i sovrummet och fylla
den med värmeljus- eller ha den i hallen med
vantar i.
 Hej!
Fredagskväll och här kommer en liten uppdatering från mig.
Eller varför inte ha hund eller katt-maten här i.
Som ni ser är möjligheterna många.
Priset är 225:-
Höjd: 25 cm
Jag har legat sjuk större delen av veckan, men nu har jag vaknat till liv igen!

Det är väl så det går när man stressat ett tag och sen äntligen får slappna av! :) 
 Se så fint den passar ihop med brödkorgen i samma röda nyans...


 Denna brödburk kostar 250:-
 Fin och fräsch under locket- och redo att fyllas med nybakt bröd.
 Måtten är 41 x 24 cm
 Ett gammalt fint fönster som fått lite ljusgrå färg på sig och en tapet i turkost bakom glasen.
Det är så fint med gamla fönster på väggen, som en tavla...
 Fönstret kostar 350:-
 Det är en spricka i ena glaset, men vad gör det?

 En tavla med måtten
49 x 36,5
Motivet föreställer en kvinna och två svanar och kostar 350:-
 Denna söta lilla tavla med liljekonvalj kostar 250:-
 Philip Boilueau målade många damer, denna kallas "The Violet girl"
32,5 x 50 cm
Priset är 350:-

Denna jordglob köpte jag egentligen till mig själv. Jag har alltid velat ha en gammal jordglob nämligen, och så fick jag då äntligen hem den och har ingenstans att ställa den! Min tanke är ju att jag ska ha en gammal jordglob i mitt framtida "bibliotek" i mitt hus. Men denna får jag helt enkelt släppa till någon annan...
 Den har lite slitningar, men det ska ju synas att den har varit med.
Höjd: 45 cm
 Priset för jordgloben är 450:-


I morgon är det dags att öppna butiken igen. Ska bli såå roligt. Jag hoppas att det liksom förra veckan kommer många glada kunder!

Nu önskar jag er en riktigt mysig Fredagskväll!
Kram K


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar