fredag 19 augusti 2011

En doft av skogen

Hej på er!
Visst är det underbart att vara ute i skogen? En långpromenad med svampplockning och slutligen en god middag. Man får sån skön energi när man varit ute i naturen tycker jag. Och så sover man så gott sen.
I veckan har jag varit och hämtat ett par gamla pardörrar till nya lokalen, de satt på en fallfärdig lada som saknade tak.
Jag har haft otroligt många saker att fixa under veckan, allt som ska göras i samband med flytt. En massa samtal att ringa osv. När man har huvudet fullt med saker som ska göras är det perfekt att bege sig ut i skogen.
Känner hur energin riktigt sprudlar nu! Underbar känsla!
Ser fram emot att komma igång på nya stället. Har ju så mycket fint att visa er!

Visar er lite bilder från köket. Hemmaodlade grönsaker och svamp. Tillsammans med en älgstek smakade det mums kan jag berätta!






Detta är sista veckan som butiken har öppet. Tors: 12-18, Fre 12-18 och Lö 11-14.
Nästa Lördag, den 27 Augusti öppnar jag på Högberget!
Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar