torsdag 11 augusti 2011

Glest mellan inläggen!

Hej!

Det blir väldigt glest mellan inläggen nu. Snart kommer det att bli ändring på det. Jag har köpt upp en massa möbler och inredningsdetaljer som jag inte visat er här än. Anledningen till detta är att alla saker jag köper hamnar i nya lokalen och det blir lite krångligt att ha försäljning på båda ställena. Men som sagt, inom kort kommer det uppdateras flitigt med många gamla charmiga saker.


Rean fortsätter på Storgatan 39. Idag kommer sista prissänkningen innan flytten.

Skynda er att köpa möbler till riktiga fyndpriser!



Charmig gammal fållbänk, välj själv om du vill måla om den eller ha kvar den gamla slitna looken. Nu kostar den 500:-

Bredd: 180 cm

Djup: 63 cm

Rygghöjd: 80 cm



Skrivbord med mycket förvaringsplats. Bakom högra dörren gömmer sig flera lådor.
Just nu kostar skrivbordet endast 1.000:-
Bredd: 118 cm
Djup: 69 cm
Höjd: 76 cm



Ljuvligt bakbord med generösa mått, vill man inte ha bakbordet, varför inte göra om det till ett bord? För endast 800:- blir det ditt!

Bredd: 174 cm
Djup: 82 cm
Höjd: 77 cm

Som sagt, jag har börjat fylla nya lokalen med massa möbler och diverse inredning, det ska bli så roligt att börja möblera sen. Just nu står det möbler lite överallt. Målningen börjar dock bli klar. Det är bara entrégolvet som ska få sig lite ny färg. En vägg ska sättas upp och sen är det dags att börja fixa mys-känslan i butiken.

Här hemma är det en aning stökigt också, då jag bestämde mig för att göra om mitt data/pysselrum på samma gång. Jag tänkte att det var lika bra att göra allt på samma gång så att när allt bli klart, så är det helt klart.

Nu är det 2 timmar kvar tills butiken öppnar för veckan, jag ska kila ut i solskenet nu med Chico.
Varmt välkomna till butiken mellan 12-18!

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar