fredag 27 maj 2011

Vårmarknad

Hej på er i ruskvädret!

I morse när jag vaknade ville jag helst bara gå och lägga mig igen, för regnet öste ner och det var inte direkt motiverande att gå ut. Men jag passade på att städa hemma innan jobbet, så nu är det rent och fint när man kommer hem och det är helg.


Idag ska jag visa er två stycken vitmålade gamla bord. Riktigt charmiga är de båda två. Bilderna är dessvärre lite stress-tagna, då mitt kamerabatteri höll på att ta slut. :)



Bord med en låda 1.500:-


Passar mycket bra att ha som skrivbord



Bredd: 118 cm

Djup: 69 cm

Höjd: 76 cm


Benet har små skåror och löktassar nedtill



Bordsskivan är så charmig med breda plankor...



Bord nummer 2 har också en låda och kostar 1.500:-




Bredd: 117 cm

Djup: 67,5 cm

Höjd: 76 cm


Bordet passar väldigt bra som balkongbord tycker jag









Även detta bord har breda plankor som bordsskiva



Passar även mycket bra som skrivbord



Den här helgen är det Ludvika Vårmarknad, synd att det är sånt dåligt väder. Det verkar som att det kommer regna ett par dagar nu, men sen hörde jag att den 1 juni kommer 25-gradig värme. Det gillar vi!


På återseende i morgon!

Trevlig Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar