tisdag 24 maj 2011

Dalahästar & Presenttips!






Eftersom vi bor i Dalarna tycker jag att man ska ha lite dalahästar hemma. Det är även populärt att ge bort i present. Här kommer några tips vad man kan använda dem till:















Dalahästhuvud att hänga i hallen 100:-













Välj om du vill ha de vita eller om du vill ha text på dem.





Dalahästarna är fina som de är, utan text eller band..






De passar bra att ge bort vid olika tillfällen. Varför inte till Mors Dag som är nu på söndag?


200:- kostar en häst med text och band i rosa eller blått.






Föreviga ett bröllop i form av en häst. För 200:- skriver jag namn, datum och sätter ett band om hästen. En mycket populär present. Passar även bra till dopet/namngivningscermonin.








Jag har haft en toppenhelg! Solen har skinit och jag har haft trevligt besök. På måndagen blev det dessutom en spontan-tripp ner till Stockholm i sista sekunden, som resulterade i en förlängning av den roliga helgen. Idag har jag varit i butiken och målat och i morgon blir det till att fortsätta med det. Energin är på topp!






Nu ska jag ut & springa en vända på elljusspåret innan det blir middag!






Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar