lördag 28 maj 2011

Burkar, Burkar, Burkar & en mandelkvarn!

Hej!


Som ni vet kan jag inte sluta köpa dessa gamla burkar, och eftersom jag redan har fullt hemma så passar det ju perfekt att fylla butiken med dem.


Välj och vraka bland dessa godbitar:








Brödburk 200:-



Det är svårt att beskriva färgen, tror man kan kalla den rosa-aprikos



Svart burk med blommor 150:-



2 st matchande burkar, men med olika former 150:-/st



Mandelkvarn till de bakglada 150:-



Igår efter jobbet gick jag och en kompis genom marknaden här på stan, köpte en sur smultronrem och spelade lite på chokladhjulet. Jag vann i vanlig ordning ingenting, medan min kompis vann två gånger! Det enda jag köpte på marknaden var två ben och lite godis till Chico.


Sen väntade en riktigt lugn och skön filmkväll!


Önskar er en riktigt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar