torsdag 31 mars 2011

Personlig inredning...

Hej på er!


Nu har snart denna arbetsdag gått och Chico har skött sig såå fint i butiken. Visserligen har han kissat på sig ett par gånger när han blivit lite ivrig när kunder kommit in. Men annars har han skött sig exemplariskt.


Jag tycker om att ha personliga saker i inredningen, gärna en möbel som man inte riktigt väntat sig på ett visst ställe. Idag har jag en riktigt unik och charmig möbel att visa er.


Kommod eller vedlår?


Nattduksbord eller verktygsskåp?
Jag har valt att lägga ved i den här i butiken. Men möjligheterna är många med denna möbel.


Bredd: 66 cm

Djup: 66 cm

Höjd: 82 cm


Priset är 1.900:-


På vedlåren ligger askskrapan och spriskroken 150:-/st



I morgon är det en ny arbetsdag och jag hoppas att jag får lite ledig plats i butiken så att jag kan visa er något nytt. Jag har massa saker på lagret, men det är ganska fullt inne i butiken just nu. Nu är det 45 minuter tills butiken stänger. Har ni inte hunnit in idag hoppas jag vi ses i morgon eller på lördag!

Varmt välkomna hit!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar