torsdag 7 april 2011

Pärlhyacinter

Hej!


Nu börjar snön sakta att smälta och ingen är gladare än jag. Idag är det torsdag och jag befinner mig i butiken. Trots det blåsiga vädret har jag haft flera trevliga kundbesök.


Igår köpte jag pärlhyacinter till butiken. Det är så härligt vårigt! Och igår såg jag första sädesärlorna, så nu är verkligen våren här. Och April har det dessutom redan hunnit bli. Nu gäller det att njuta av tiden...


Pärlhyacinterna passar väldigt bra i denna skål från Ostindia

250:- kostar skålen

Det blåa mönstret i porslinet tas upp av de blåa pärlhyacinterna
En modern Laptop passar bra på detta charmiga gamla skrivbord



Bredd: 142 cm

Djup: 68,5 cm

Höjd: 75,5 cm



Pris: 2.500:-




Man får plats med mycket i detta rejäla skrivbord

( En av lådorna går inte att öppna, det går heller inte att låsa dörrarna och lådan)


Vackra beslag är skrivbordet utrustad med...


Bokhylla, perfekt till barnrummet...


Bredd: 91 cm

Djup: 30 cm

Höjd: 163 cm

Pris: 2.300:-



Nu har det blivit dags för lite lunch här, sen ska jag börja göra iordning ett riktigt charmigt bord som ni kommer få se inom kort.


Ha en bra dag i blåsvädret! Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar