fredag 21 januari 2011

Kärleksfull inredning

Hej!
Idag är det riktigt roligt att vara i butiken igen. det har varit en hel del folk här under den första timmen. Jag har skruvat på beslag på en färdigmålad byrå och knäppt lite bilder. Jag håller även på att göra klart en spegel som passar perfekt ihop med spegeln, den får ni se nästa gång.
Vitmålad jugendbyrå 1.500:-
Bredd: 101 cm
Djup: 47
Höjd: 81

Inred kärleksfullt med hjälp av dessa hjärtan:
Välkommen- härtat kostar 50:- och det vita hjärtat kostar 30:-

Denna vitmålade kista är extra kärleksfull då den varit med på ett bröllop i somras.
Bredd: 39 cm
Djup: 22 cm
Höjd: 16 cm



Den är vackert klädd inuti och stod på presentbordet på mina vänners bröllopsdag, så här kunde man lämna ett bidrag till deras bröllopsresa....



Ska ni gifta er eller har ni liksom jag, en massa smycken som skulle passa perfekt att förvara i denna vackra kista?
För 350:- blir den din

Klockan är strax efter ett och jag har fem arbetstimmar kvar, så det blir nog till att hoppa i blåstället och göra lite nytta bak på lagret om en stund. :)
Jag återkommer givetvis med en uppdatering i morgon!
Önskar er den bästa Fredagen!
*Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar