torsdag 20 januari 2011

Förfrågan


Jag har under en längre tid funderat på att börja med utkörning av möbler i viss mån. Jag vet ju att jag har många läsare som bor en bra bit från Ludvika och många kanske har svårt att ta sig till butiken. Därför skickar jag nu ut en förfrågan till er.


Finns det något intresse av en utkörning av möbler, t.ex. en gång i månaden eller varannan månad?
Jag tänker att man skulle kunna ha flera stopp längs vägen och alltså kunna ta med sig en hel del.


Om det finns intresse, lämna gärna en kommentar eller skicka ett mail till vitanovum@live.se

och skriv till vilken stad ni önskar ha leverans. Detta skulle alltså innebära fri leverans till staden då släpan/bussen är fylld.


I morgon är butiken öppen mellan 12-18 och jag kommer självklart visa er lite nya saker. Välkomna!


Go Natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar