onsdag 19 januari 2011

En klick färg...

Hej!
Jag har målat och textat och klippt och klistrat. Blev väldigt inspirerad efter ett besök på Magnus Lönns utställning "Undrien" i helgen. Han hade fantasi vill jag lova. Han hade bl.a. gjort en utställning som hette "Trottoarien", med objekt som han under flera års tid hittat på trottoarer. Riktigt inspirerande var det att titta på hans saker.
Här är några av mina verk iallafall, de kostar 150:-/st och om man köper flera gör jag givetvis ett bättre pris! :)



Akrylmålad bakgrund med klipp
30 x 30 cm



Akrylmålad bakgrund med klipp
30 x 30 cm







Passar bra som ett par....


Visst är det väl sant som Lars Winnerbäck sjunger?
25 x 25 cm

Akrylmålad bakgrund med klipp
25 x 25 cm



Kent...
25 x 25 cm

Ted Gärdestad...
25 x 25 cm

Presenttips!

Akrylmålad bakgrund med klipp
30 x 30 cm



Det är verkligen roligt att måla och klippa och klistra. Tiden bara försvinner.
Idag har jag varit i Borlänge tillsammans med Jimmy, vi hittade ett par riktigt bra affärer som jag kan tipsa närboende om. Thai-minimarkets på Södra Backa. Vi köpte flera olika thai-ingredienser och det var hur billigt som helst. Så gillar ni som mig Thaimat- är det helt klart värt ett besök!
Efter Borlänge- trippen blev det ett efterlängtat bad i bubbelpoolen på sporthallen. Som ni hör har jag inte varit allt för jobb-aktiv idag. Men i morgon ska jag till butiken och jobba hårt!
Nu har det blivit dags för lite middag här hemma. Jag önskar er en riktigt skön Onsdagskväll!
Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar