tisdag 18 januari 2011

Var så god att slå er ner...

God eftermiddag på er!
Som jag lovade igår har jag lite nytt att visa er idag, i form av en gammal stol och en gammal taburett. Båda är klädda i samma fantastiska tyg.

Visst är väl den här stolen bedårande?

Lagom sliten och nött...


Med fina detaljer...



Stolen kostar 900:-


Denna taburett är lite mindre än den svarta jag tidigare visade er. Nätt och mycket fin!


Taburetten kostar 1.400:-



Det svarta tyget med blommorna passar så bra mot den slitna vita färgen...
Förmiddagen spenderades i butiken, jag håller på att göra klart lite nya saker. Idag var det slipning och grundmålning som stod på schemat. 2 lager färg ska på innan ni får ni vad jag har åt er. :)
Nu ska jag sätta färg på penseln igen, men denna gång blir det inte på någon möbel. Vad det är får ni se i morgon....
Håll er på fötter idag- det är ruskigt galt ute på vägarna!
Stor Kram till er alla, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar