lördag 22 januari 2011

Fågelburen

Hej!
Lördag har vi idag och jag har haft en riktigt trevlig dag i butiken ,bl.a. med finbesök från Fagersta. Min gamla arbetskamrat Marina och hennes sambo Malle och deras ljuvliga lilla kille Wille kom på besök. Vi var bak på lagret och kikade lite, för där trodde Wille att det bodde lejon. Hihi. Det är verkligen underhållande med barn. :)
Idag har jag några småsaker att visa er, spegeln som jag lovade er, har ni här:
Spegeln hänger fint ovanför denna byrå...

Spegeln är 102 cm x 51 cm och kostar 650:-
Spegeln hör till serien "Äpplet" och har vackert gammalt glas med slipningar

En fågelbur utan fågel har ni här. I mörkret sprider sig ljusskenet jättefint från buren...


Detta är ingen gammal bur, men den är fin ändå. På toppen sitter fågeln
Höjd: 44 cm
Pris: 350:-

Mer ljus har ni här, denna kan man hänga i fönstret som jag har gjort här i butiken

50:- kostar den


På brickan för 200:- har jag lagt lite gammalt papper och några färgglada ljus. Man behöver lite färg så här års tycker jag.
De gamla pappersarken säljs här i butiken också, 15:-/st kostar de...
Det var väl allt för i dag, men det dröjer inte länge innan jag har mer saker att visa er!
Om en timme och 20 minuter slutar jag, då ska jag besöka en kär vän, vilket jag ser fram emot.
Hoppas ni har en bra Lördag!
Kram Karin

1 kommentar:

  1. Du skulle ju kunna ta betalt för lejon-safari ute på lagret.. höhö! /Marina

    SvaraRadera