onsdag 24 mars 2010

Jag målar om din möbel...


Har du en gammal möbel som du skulle vilja förnya?
Känner du att du inte riktigt har tid eller ork att måla om den?
Om jag har tiden så har jag garanterat orken...


För att jag ska kunna sätta ett pris behöver jag veta hur möbeln ser ut i dagsläget. Så jag vet hur mycket underarbete som krävs samt ungefär hur lång tid jobbet tar.
Har du möjlighet att skicka en bild via mail är det absolut lättast för mig, då ser jag på ett ungefär hur mycket jobb det är. Annars får du försöka beskriva hur möbeln ser ut så gott det går.


Just nu målar jag med färgerna Antikvit, Svart och Pärlgrå...


Välkommen att kontaka mig:


Tel: 070-5199525


Eller välkommen in i butiken... //Karin


OBS! Målning åt kund sker i mån av tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar