onsdag 17 mars 2010

OnsdagsNytt i Butiken

Hej!
Idag är det onsdag och butiken har slagit upp portarna för denna vecka. Självklart har jag nya möbler att visa er. Jag var inte på någon auktion denna söndag, utan jag har försökt jobba bort lite av mitt stora lager som jag har samlat på mig. Jag bara handlar och handlar och handlar...men det finns ju så mycket fint!
I helgen hann jag också med ett bröllop, jag var faktiskt där i syfte som Bröllopsfotograf. Brudparet var så vackra och det var enormt roligt att få vara med på deras stora dag.
Här kommer andra vackra saker:
Garderob i nätt format
*SÅLD*
Bredd: 60,5 cm
Djup: 45 cm
Höjd: 161 cm

Riktigt fin och fräsch är garderoben/skåpet inuti.
3 st hyllplan som går att ta bort om man hellre vill hänga kläderna



* BYRÅN ÄR SÅLD*


Ark ur Nordens Flora med motiv på båda sidorna. Detta är ena sidan...

...och detta är andra sidan 20:-/st kostar arken
SÅLDA

Visst har vi väl underbart väder nu? Våren är helt klart på gång. Läste i tidningen att man hittat både Tussilago och Snödroppar här i trakten.


Nästa helg är det dags att ställa om klockan till Sommartid och sen är det dags för påsk. Härligt, Härligt!

Vill passa på att påminna er om tävlingen som jag har just nu här på bloggen. Klicka här för att vara med och tävla!

Ha en skön dag!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar