onsdag 24 mars 2010

Påskpyntat

Hej på er!
Om lite drygt en vecka är det påsk. Har även hört att värmen verkar komma med påsken. Det tycker vi om!
Idag har jag påskpyntat lite här i butiken. Jag har själv aldrig varit så mycket för påskpynt. Men tre saker är givna i min påskpyntning varje år:
* Björkris med några fjädrar- i år vita
* Påsklilja för att få in den gula påskfärgen
* Påskgodis i form av ägg
Vad har ni för pynt?

Ljusstakarna som står på skänken SÅLDA


Påskliljorna gjorde butiken vårlik...



...och så självklart lite godis till alla trevliga kunder...



Krus från Gustavsberg. Den högra med lock. Båda har diametern 11 cm och är SÅLDA

3 olika glas med likadana slipningar
t.v. 4 st glas 75:-
Mitten. 4 st glas 75:-
T.h. SÅLDA

Hemma är det full fart just nu, jag har en honkatt som löper och en hankatt på besök. Vi har planerat att skaffa en kull kattungar till sommaren, men hanen vet inte riktigt hur man gör kattungar än verkar det som. Men han håller på att lära sig. :) Håll era tummar att han lyckas!

Ha en toppenbra Onsdag!

Kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar