lördag 22 augusti 2009

Tårta, kakor & andra godsaker...

Jag vet inte hur ni känner, men mot slutet av augusti får jag alltid lust att baka & fixa massa goda efterrätter. Det blir alltid mycket roligare att bjuda på om det ligger på fina fat. Här kommer något som kanske passar...



Gallerfat är perfekt för kakorna Vitt fat SÅLT, Fat med rosor SÅLT, Gamla plåtburken passar utmärkt att förvara kakorna i. 100:-


Nu finns det lite mer gamla tidningar i butiken 25:-/st


Zinktratten för 75:- är vacker att bara hänga upp som dekoration



Igår var Antikrundan i Grängesberg. Jag fick mina saker värderade & hade en riktigt trevlig dag där tillsammans med några vänner. Ikväll ska grillen tändas hemma hos oss, så jag håller mina tummar på att solen kikar fram.

Ha en Underbar helg...
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar