onsdag 19 augusti 2009

Små söta pallar

Det har varit fullmatade dagar sedan i Lördags kan jag lova. Utöver auktion & Loppisar blev det en tur till Västerås för att titta när sambon hoppade fallskärm. Jag var inte avundsjuk kan jag lova, skulle nog aldrig våga hoppa. Han ville däremot upp igen och hoppa, så fort han kom ner. Det såg väldigt härligt ut iallafall.
Sen blev det en hel del flyttning under helgen, så nu finns ungefär hälften av sakerna i gamla bostaden och resten i nya, så man får åka lite fram och tillbaka när man behöver något. Men till helgen ska vi flytta klart. Trots fullt upp med flytten och installeringen i nya lyan har jag såklart hunnit med att renovera lite möbler...

*SÅLDA*


Gammal charmig våg 350:-

Det var allt för idag. Nu på fredag kommer Butiken att vara stängd, pga att Antikrundan kommer till Cassels i Grängesberg & jag ska givetvis dit för att få några saker värderade.

Men på Lördag är det som vanligt öppet mellan 10-14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar