tisdag 25 augusti 2009

Hyllor i olika formar...

Hyllor är inte bara vackra att titta på, de är bra för förvaring också. Här kommer några olika varianter som jag hittat på helgens auktion...
Hyllan till vänster finns kvar, 250:- kostar den.
Det var allt för idag, jag återkommer med mer saker i morgon, då butiken öppnar för veckan!


På Torsdag kommer butiken att vara STÄNGD, pga att jag ska till Stockholm på Formex-Mässan. Men jag åker bara över dagen, så på Fredag finns jag på plats igen.

Varmt välkomna till butiken!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilken härlig butik du har! Kommer nog förbi en sväng nästa gång jag är i krokarna. Är nämligen från Smedjebacken, men bor numera strax norr om Örebro. Den gamla biografen har man härliga tonårsminnen ifrån. Ha det så jättebra!
    /Katarina

    SvaraRadera