lördag 2 juni 2012

Ett gäng stolar till vrakpriser!

Hej !

Riktigt mysväder är det idag, regn och massa blåst!

Här hemma doftar det gott i köket då kocken håller på att laga god kyckling, som snart ska serveras.
Innan jag ska sätta tänderna i maten tänkte jag visa er några stolar som jag hittat i mina gömmor i butiken:

6 st stolar + karmstol 1.000:-
(Eller 300:- för karmstolen & 200:-/st för resterande stolar)

4 st gamla charmiga stolar 200:-

4 st stolar 200:-
Tänk så fina de skulle bli vitmålade med annan klädsel.. Sommarprojekt?



I butiken är det just nu 50% rabatt på ALLA småsaker. Alla möbler är även rejält prissänkta. Slå en signal om ni vill komma dit och titta på något, Tfn: 070-5199525

Alla saker finns på hemsidan, småsakerna är inte prissänkta där, så halvera alla priser så blir det rätt! :)

Ha en mysig kväll nu!

Kram kram

1 kommentar:

  1. Hej det var kul att äntligen få besöka dig idag, synd bara att du stänger igen. Men jag förstår att det kan kännas skönt också. Dina par-dörrar var sååå fina, kan inte få bort dom ur mitt huvud. Ska fundera ett tag. Ha så bra så länge. Kram Mimmi

    SvaraRadera