måndag 28 maj 2012

Butiken Upphör- Total utförsäljning!

Efter tre år med mitt drömjobb har det nu blivit dags att tacka för mig. I sommar stänger portarna till Vita Novum.



 Det har varit tre år fyllda med skratt, spänning, överraskningar och mycket nya lärdommar. Jag är oerhört glad att jag har fått möjligheten att prova på detta. Men efter butiksflytten i augusti förra året kändes det inte lika bra. Själva butikskänslan försvann när man hamnde i en källarlokal på Högberget. Dessutom har jag nu  fått ett jobb som jag trivs mycket bra med, vilket gör det hela lättare att fatta beslutet om att stänga butiken. Det ska faktiskt bli ganska skönt att komma hem efter jobbet och vara helt ledig. Men åh vad jag kommer att sakna butiken, målandet, auktionerna och framför allt er kunder! Denna blogg kommer finnas kvar, för vem vet. Jag kanske får tid över och kan måla och fixa lite möbler privat och sälja. :)

Tusen tack till alla er kunder för att ni hjälpt mig att uppfylla min dröm om en egen butik!

För er som tycker om mina saker har ni nu en sista chans att handla på er, för nu är det dags för en total utförsäljning!!

Gå in på www.vitanovum.se  och hör av er om ni hittat något ni vill köpa. Skynda er, det är riktiga fyndpriser!

Varma kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Men vad synd, när stänger du?? Tänkte ju komma någon gång i sommar. Man ska aldrig vänta, men det är som det är. Lycka till och ha det så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Hej hej har du öppet imorgon lördag den 9 juni? Kram Mimmi

    SvaraRadera