torsdag 8 mars 2012

Sålt sedan tidigare


Hallå? Vart tog den härliga våren vägen? Ute har det snöat hela dagen. Men tack och lov har jag hört att det mot Lördag och framåt ska det bli varmt igen. Riktigt varmt till och med. Det tycker vi om!

Sådana här gråa dagar får men ägna sig åt andra saker, själv har jag gått igenom gamla bilder på datorn. I maj har jag haft butiken i 3 år och det har blivit många möbler renoverade under den tiden. La upp en kategori på hemsidan "Sålda möbler" där man kan få inspiration eller bara njuta av vackra saker. Söker man någonting likande är det bara att man hör av sig så ska jag försöka hitta något som passar.

Följ länken för att komma till hemsidan/ webbshoppen & kika på lite inspirationsbilder i form av tidigare sålda saker:




Sen tänkte jag passa på att höra med er kunder/bloggläsare. Om ni köper en möbel eller en vara i butiken och sedan bloggar om det, skicka gärna en kommentar till mig med länk till inlägget för det är så otroligt roligt att få se en möbel komma på plats i ett nytt hem. Förra veckan sålde jag en möbel till en tjej och fick sedan en bild på hur fin den blev hemma hos henne. Många gånger får jag följa med in när jag levererar en möbel för att se hur det blir och det är lika roligt varje gång. Så därför ber jag er som läser detta, kommentera gärna om ni själva bloggar eller om ni läser på en annan blogg om en möbel/vara från Vita Novum. 

Inom kort kommer en maffig matsalsgrupp, så kika in snart igen!
Ha en fortsatt skön dag! 

Kram

1 kommentar:

  1. Vad fina vårblommor, ja här i Borlänge har det snöat också hela dagen, inte så kul, men som sagt det blir varmare till helgen, såå mysigt. Jag har inte varit till din butik än, det blir aldrig av, men nån gång kommer jag, ha en forsatt fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera