måndag 10 oktober 2011

Vinnare av Bloggtävlingen!

Hej!
Måndag idag och ny vecka, senare idag ska ini få se några nyheter i butiken. Men nu ska jag dra en  vinnare av bloggtävlingen och berätta vem som vunnit presentkortet på 250:-


Vinnaren är.................................. denna bloggägarinna:


Stort Grattis till dig, du är varmt välkommen till butiken för att hämta presentkortet, eller om du vill ha det skickat till dig.

Tack till er andra som var med och tävlade, det dyker upp en ny tävling snart igen.
Nu bär det av till butiken för att slipa och måla nya grejer från gårdagens auktion.

Kram och Kram

1 kommentar:

  1. Nejmen! Jag vann!!!!Så roligt!!!
    Nu har jag bytt användare till firefox och kan kommentera igen. Jag läste om din Dublinresa, så skönt att det gick bra att flyga, det verkar som om du fick mersmak...
    Gissar att du var överlycklig att komma hem till Cico (känns inte rätt stavat)han blev säkert minst lika lycklig som du.
    Såklart jag vill hämta vinsten så att jag får se mig omkring i affären!
    Kram och tack, jag kommer!
    /Cia

    SvaraRadera