lördag 1 oktober 2011

Sen Lördagskväll

Hej!
Jag hade ju lovat er att visa nya möbler idag, och självklart håller jag vad jag lovat. Även om det blev sent på lördagskvällen. Jag har haft fullt upp hela dagen så det var först nu jag kunde sätta mig ner och ladda in bilderna i datorn. Här kommer några nya möbler:

Vitmålad byrå med lätt svängda ben

Bredd: 100 cm
Djup: 48,5 cm
Höjd: 79,5 cm

Byrån kostar 1.500:-

Tre rejäla lådor med plats för mycket


Dekorera byrån på olika sätt, vad passar hemma hos dig?

Romantiskt tema med kandelaber, tavla och givetvis lite Kärleksört i krukan

Ett runt slagbord/klaffbord i vitt

Höjd: 76 cm
Diameter: 113 cm
Med båda klaffarna nedfällda: 30 cm

Ett bra bord om man ibland vill sitta många och ibland vill fälla ihop det och förvara det någon annanstans.

Bordet kostar 2.400:-

Se så litet och smidigt bordet kan bli?

Femlådigt skrivbord i Jugendstil

Priset för skrivbordet är 2.900:-

Bredd:119 cm
Djup: 64,5 cm
Höjd: 77 cm

.

Enkelt och vackert med de klassiska jugendtassarna.

Här med en svart äppletstol

Fler stolar finns i butiken..

Vit skänk 2.300:-

Perfekt som köksskänk

Bredd: 108 cm
Djup: 48 cm
Höjd: 83 cm

Detta bord ställde jag utanför butiken idag, men givetvis är även det till salu. Priset är 500:-

Årets ljung är planterad, för mig är det lite av ett erkännande att det är höst.

Bredd:90 cm
Djup: 46 cm
Höjd: 77 cm




Som sagt, dagen har varit full av aktivitet. Nu är iallafall min nya sänggavel på plats. Ser fram emot att krypa ner i min "Nya" säng.

I morgon ska ni få se bilder på den färdiga dörr-säng-gaveln.

Kram och God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar