torsdag 29 september 2011

En prenumeration

God morgon!
Har ni liksom mig tröttnat på att mest få reklam och räkningar i brevlådan?

Idag bestämde jag mig för att det var dags att göra något åt det. Vad är väl roligare än när en bra tidning dimper ner i dörrinkastet? Att för en liten stund bara ägna sig helt åt sig själv, inte tänka på alla måsten. Bara ta en kopp te och luta sig tillbaka i favoritfåtöljen tillsammans med en bra tidning.

Här om dagen läste jag en ny tidning, Livet på Landet heter den, det var en härlig blandning av inredning, växter, recept och mycket inspirerande bilder.


Det finns många fina inredningstidningar, här är några av mina favoriter:





Frågan är bara vilken tidning man ska välja, vilken tycker ni?

Nu bär det av mot huvudstaden, en möbelleverans samt en trevlig dag på stan väntar!
Hoppas på lika härligt väder som igår.

I morgon kommer ni få se lite nya möbler som blivit klara!
Kika gärna in då.

Ha en härlig Fredag nu!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar