fredag 16 september 2011

Vita förvaringsmöbler!

God kväll!
Här kommer ett litet kvällsinlägg från mig. Är ni ute efter vitmålade förvaringsmöbler har ni nu några att välja mellan.

Mycket vackert skänkskåp 2.900:-

Bredd: 102,5 cm
Djup: 38,5 cm
Höjd: 126 cm

Kolla in djupet på denna möbel, den får plats på de flesta ställen i hemmet

Bakom dörrarna finns tre stycken hyllplan

En riktigt smycke i hemmet

Det finns ingen nyckel till skänkskåpet

En vitmålad vedlår 1.500:-

Här kan du lägga in ved till höstens alla mysiga brasor

Bredd:66 cm
Djup: 66 cm
Höjd: 81 cm

Tvålådig byrå i vitt 1.500:-

Bredd: 85,5 cm
Djup: 46 cm
Höjd: 69 cm

Vitt och ek- snygg kombination!

Skänk 2.700:-

Bredd: 107 cm
Djup: 53,5 cm
Höjd: 96 cm

Skänken rymmer en hel del, och är utrustad med lådor och hyllplan.

Ren och fräsch på insidan





Bilderna blev lite mörka, ljuset var inte det bästa när jag skulle fota. Dessutom är det lite trångt ibland och svårt att få bild på bara möbeln. Men det är som det är.

Nu ska jag fortsätta min fredagskväll. Jag hoppas att ni har en riktigt mysig kväll.

I morgon är ni välkomna förbi butiken mellan 11-14- Varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar