fredag 3 juni 2011

Midsommarblomster

Hej!


Sommaren är verkligen här nu. På förmiddagen var jag ut och plockade en stor bukett med sommarblommor. Det är så skönt att börja jobba klockan tolv, för man hinner få några timmar på förmiddagen ute i sommarvärmen.


Ett par buketter fick följa med till butiken såklart...


Vitmålad och vacker skänk 3.200:-



Bredd: 100, 5 cm

Djup: 49 cm

Höjd: 128 cm


En vitmålad gammal utdragssoffa 3.500:-



Bredd: 190 cm
Djup: 63 cm

Höjd: 121 (På högsta stället)



Se så vackra detaljer...



Tänk att lägga i 2 st 90-madrasser och vakna i denna skönhet varje morgon...


Soffan/sägen har inget lock, men om man vill går det ju lätt att göra ett lock alternativt prata med en snickare som tillverkar ett.


Femlådigt skrivbord i Jugendstil 2.900:-



Bredd: 115 cm

Djup: 61 cm

Höjd: 77 cm

Vitt och somrigt med midsommarblomster i vasen



Enkelt och stilrent, vitt & vackert




Det var några nya saker som jag gjort iordning under veckan. I morgon blir det självklart ytterligare en uppdatering. Efter jobbet blir det en lugn och skön fredagskväll ute i familjens sommarstuga med mamma, pappa och syster. Det bjuds på grillat och jag tror även att jag ska ta fram metspöt och sätta mig på bryggan och testa fiskelyckan.


Må så gott!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av skänken för 3200kr finns den kvar?
    Vart bor du någonstans?
    Min mail är lindblomvbg@comhem.se
    MVH Anna Lindblom

    SvaraRadera