fredag 29 april 2011

En utdragssäng i orginalmålning

Hej!

Idag är det Fredag och solen skiner, en helt underbar helg är på intåg. Förutom jobb bjuder den här helgen på en hel del trevliga träffar med vänner. Jag planerar att spendera all ledig tid ute i solskenet med kärt sällskap. :)


Både här i butiken och hemma hos mig står det massa vitsippor i små söta vaser. Det är den här årstiden som man får användning för alla de där vas-köpen man gjort på loppisarna tidigare år. Jag älskar små glasvasar och ofta kostar de inte mer än 10 kr- och då måste man ju bara köpa dem!


Det är en sån lyx att plocka blommor ute tycker jag. Man blir glad av att ha små buketter lite här och där.



Här har vi en gammal utdragssäng, som Snobben har fått ta plats i. Chico stod länge och tittade på Snobben och undrade vem han var, och varför han inte rörde sig.



Bredd: 76 cm

Höjd: 71 cm

Längd: 73 cm/130 cm

Utdragssängen passar mycket bra ihop med den gamla kommoden/vedlåren


Sängen har orginalmålning och kostar 2.900:-




Tack för att ni tittade in!


Ha en riktigt härlig dag!
Kram Kram

1 kommentar:

  1. Halloj Karin!
    Guu va du e gullig! Tack :)
    Smyger in hos dig titt som tätt, är så kul å se va du pysslar med för du är så himla duktig!

    Alltså, lustigt men precis idag när du visar barnsängen har jag dragit fram en som jag oxå har, dessutom funderar jag på å behålla originalfärgen.

    Ha en underbar valborgshelg i solenQ
    Kram från Malin

    SvaraRadera