fredag 25 februari 2011

Byrån till den lilla hallen

Hej på er!

Vill börja med att skicka ett stort TACK för alla gulliga kommentarer och mail som jag fått efter inbrottet. Det värmer verkligen! Hela den här veckan har dock gått bort till att fixa med försäkringsbolaget, men nu är allt det klart och jag är redo att sätta igång här i butiken igen.

Idag har jag öppet mellan 12-18 som vanligt och jag har en nätt byrå att visa er.
Dock är kvaliteten på bilderna så där då jag fick lov att fota med min telefon.
Byrån har de nätta måtten:
Bredd: 76,5 cm
Djup: 37,5 cm
Höjd: 70, 5 cm

Passar perfekt till den lilla hallen med en spegel ovanför...
Pris: 1.250:-


Byrån har vackra beslag med gapande lejon
Jag har fått flera mail om mitt hemma- hos -reportage. Kul att ni gillade det! Vill ni att jag kommer hem och fotar hemma hos er och visar på bloggen så hör av er!
I morgon kommer bilder från Antikmässan, så kika gärna in då!
Stor Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar