lördag 8 januari 2011

Vitt och grått...

Hej på er!
Jag har haft en liten inredningssvacka hemma hos mig ett tag nu, kanske av den anledningen att jag så sällan befinner mig hemma. Men efter att ha plöjt igenom halva 2008 års Antik och Auktion igår vaknade garanterat lusten till inredning och nya idéer till liv. Detta resulterade dock i att jag inte kunde somna för att jag blev så ivrig att fixa iordning med nya möbler och färger. Bestämt blev iallafall att jag ska byta ut mitt ekbord med tillhörande stolar som nu står i vardagsrummet, plus mitt skrivbord som jag också tröttnat lite på i datarummet. En annan dag ska jag visa er vad jag istället vill ha där. Visst är det väl så att man blir sugen på att ändra om hemma när ett nytt år börjat?
Dessa ljuvliga möbler finns nu till försäljning i butiken...

Nätt bord med ribbor i sidan 850:-

Bredd: 65 cm
Djup: 49 cm
Höjd: 65,5 cm


Personligen älskar jag bord med ribbor i sidan, de är så himla fint!


Denna nyrokokostol har fått vit färg på sig, samt fuskfårpäls. Stolar kan man ha liksom tavlor- som prydnad i hemmet tycker jag...
Se den arbetade stolsryggen...
Höjd: 90 cm
Pris: 900:-

En halvtimme kvar av denna arbetsvecka, men jag kommer vara här i butiken under mina lediga dagar också, för här ska slipas och målas!
Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg!
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar