onsdag 5 januari 2011

Åter dags för Helg!

Hej och God fortsättning!
Så har även nyårshelgen passerat, en riktigt skön, lugn och mysig nyårsafton blev det för min del. Var hemma hos pojkvännen där vi lagade tre rätters middag och sen sköt vi lite fyrverkerier. Vaknade pigga första dagen på året och kände för att göra något skoj- så vi drog på en roadtrip norr över. Vi hamnade i Älvdalen! :)
Här avlöser helgerna varandra och det blir många lediga dagar. Men denna vecka har jag långt ifrån slöat. Söndag, måndag och tisdag har spenderats här i butiken med hela dagarna jobb. Fick en hel del hjälp av min kära pojkvän. Han är verkligen den bästa!
Så idag kan jag visa er en hel del nya saker:
Unik spegelskänk 3.500:-
Bredd: 107 cm
Djup: 49 cm
Höjd: 101 cm/147 cm

Riktigt vacker förvaringsmöbel...

Spegeln har spår från historian, vilket gör möbeln ännu mer charmig tycker jag...


Gott om plats finns det bakom dörrarna, dessutom finns två lådor.



Klaffbord med raka ben 1.500:-
Diameter: 98 cm
(Måttet är 51,5 när båda klaffarna är nedfällda)
Höjd: 77 cm



Enkelt, klassiskt och riktigt vackert!


En underbar skänk 3.500:-


Bredd: 100 cm
Djup: 48 cm
Höjd: 126 cm



Här finns plats för mycket..


Unikt hörnbord med en låda 950:-

Bredd: 92 cm
Djup: 51 cm
Höjd: 60 cm
Klaffbord med svarvade ben 1.500:-


Klaffbordet är något ovalt med följande mått:
Bredd: 102 cm
Djup: 89 cm
Höjd: 75 cm

Skrivbord med något svängda ben 1.900:-


Bredd: 114 cm
Djup: 58,5 cm
Höjd: 70 cm
Svart bord med klaffar i Karl-Johan stil 2.400:-
Bredd: 86 cm/134 cm
Djup: 72 cm
Höjd: 75,5 cm
I går kastades granen ut från butiken, det var inte många barr kvar kan jag lova. Alla tomtar och röda juldukar har nu bytts ut mot lite ljusare detaljar, för nu går vi mot ljusare tider och våren! Jag älskar att göra julfint och dekorera i december, men det är alltid lika skönt att städa undan julen i januari.
Nu är det dags att stänga butiken, men på Fredag är det öppet som vanligt igen.

Jag önskar er alla en riktigt Trevlig helg!
Kramar Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar