lördag 11 december 2010

Laptop-bordet...

Halloj!
Då var det Lördag och endast en timme återstår av arbetsveckan. Idag har jag lite nytt att visa er. Till att börja med har jag den perfekta skrivbordslösningen för det lilla hemmet:
Denna vackra stol sitter man skönt på tack vare den ljuvliga fuskfårpälsen
Bakom skymtas det nätta "skrivbordet"



Bordet har följande mått:
Bredd: 76 cm
Djup: 48 cm
Höjd: 75 cm


Se vad perfekt det passar att sätta laptopen på
Bordet har de vackraste benen tycker jag...
Priset för bord och stol: 1.500:-




Här har jag juldekorerat den vackra brickan som kommit till butiken...

En perfekt julklapp för 200:-


6 st nysilverskedar 125:-


De ligger fint förpackade i ett etui...
Nu vill jag önska er alla en riktigt skön helg & en underbar 3:e Advent!
Stor Kram, Karin

1 kommentar: