fredag 26 november 2010

Matsalsgruppen "Äpplet"

Halloj!
Klockan är 16.30 och det ljusprydda trädet utanför skyltfönstret har just slagit på. Det ger en rikigt myskänsla. Jag minns när jag bodde i Borås för flera år sedan, där klädde de alla träd i Stadsparken med ljusslingor under julen. Det var sååå magiskt att gå igenom parken minns jag. Här i Ludvika får jag nöja mig med "mitt" träd här utanför.
Idag har jag uppdaterat hemsidan, men tänkte visa lite fler bilder på möbelgruppen här på bloggen:
Matsalsbord med iläggsskivor tillsammans med ljuvliga Äppletstolar...

Matbordet kostar 8000:- (Med 6 st Äppletstolar)

Och 7000:- med 4 st Äppletsstolar


Bordet har följande mått:
Bredd: 107,5 cm (222 cm med båda skivorna i)
Djup: 99 cm
Höjd: 75,5 cm

Stolarna är klädda i röd/vit randigt tyg
Det är lite olika motiv på Äpplet på stolsryggarna, men de är relativt lika och passar bra ihop ändå.
Fredag idag och de flesta av er har väl, eller börjar nu plocka ihop på jobbet inför helgen. Själv jobbar jag både Lördag och Söndag, men eftersom mitt jobb är så roligt så gör det ingenting. :)
Önskar er alla en riktigt mysig Fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar