måndag 29 november 2010

Gårdagens Julskyltning...

Igår var det julskyltning i butiken, en riktig mysdag med mycket levande ljus, doft av glögg och pepparkakor, julmusik i högtalarna och mycket trevligt folk som tagit sig ut i den kalla söndagsluften.
Här kommer några bilder för er som inte kunde vara med:
Den mysiga gungstolen sitter man skönt i framför granen...

Mycket levande ljus för en rikigt julstämning...



Krubban har fått ta plats i det gamla krönskåpet i butiken...

Denna charmiga julbonad vill många kunde köpa, men den är pappas och är inte till salu...

Svenska röda äpplen...

Gammeldags strutar att hänga i granen 20:-/st (finns mindre variant också)

Denna tomte hade alltid min farmor i trappen hemma, i år fick han följa med till butiken istället och på julafton får han följa med mig hem...


Kottar, enbuske och röda ljus, samt en liten tomte från 20-talet

...och paket såklart..

Jag riktigt längtar tills det blir onsdag så jag får åka ner till butiken igen.
Idag är jag ledig, men har många projekt på gång ändå. Pappersarbete och hemmafix!
Önskar er alla en bra start på veckan!
Kram Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar