onsdag 22 september 2010

Vackert skåp med ornament...

Hej på er!

Som ni märkt har det varit alldeles tyst här på bloggen i över en vecka nu. Inte likt mig... Jag har haft några hängiga dagar, som så många andra har jag varit febrig med halsont. Men idag känner jag mig mycket piggare. Ett skåp har jag hunnit med att göra klart iallafall. Beslagen åkte på i morse och nu finns det att skåda här i butiken. Det är så vackert att jag nästan tar med det hem....
Ljuvligt gammalt ekskåp som fått några lager vitfärg på sig 3.900:-

Visst är dörrens ornament helt ljuvligt?

En möbel som man bara kan sitta och titta på....


Fin och fräsch är den bakom dörren också, och i de båda lådorna.
Bredd: 81,5 cm
Djup: 50 cm
Höjd: 168 cm

En gammal charmig knoppbräda har jag också fått in i butiken....

KNOPPBRÄDAN ÄR SÅLD

Har sett att de nytillverkar dessa, men de blir långt ifrån lika charmiga som de gamla tycker jag.
Tänk er att denna hängde i en entré på en gammal skola någonstans för många många år sedan.


En fin spegel har jag också fått in i butiken, denna är dock inte gammal. Men visst är den fin, och praktisk dessutom med sin hylla och krokarna under...
SPEGELN ÄR SÅLD
( 77 cm x 69 cm)
Det var vad jag hade att visa er idag. I söndags blev det ingen auktion för mig, men jag har lite saker bak på lagret fortfarande som väntar på att bli färdigställda. Förhoppningsvis blir det många saker att köpa till helgens auktion.
I morse fick jag skrapa rutan på bilen för första gången. Det gjorde jag med blandade känslor. Sommaren är verkligen helt över nu, men åhh vad jag har börjat längta efter snö och jul redan, har inte ni? :)
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!
Stor Kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar