onsdag 29 september 2010

Höstmys...

Hej på er!
Så har det blivit onsdag igen och butiken har öppnat för veckan. I morse innan jobbet for jag till Bergslagsodlingar och handlade lite Ljung så att jag kunde göra lite höstmys utanför butiken. Kände att sommarens pelargoner som stod därute inte riktigt längre passade årstiden...

Zink och Ljung är min favorit...några värmeljus i gamla kakformar fick också ta plats i baljan...

Fånga dagen- speciellt sådana här strålade sol-höstdagar!

Jag har varit ledig några dagar och igår hade jag en hel slipdag här bak på lagret. Så nu finns det en hel del som ska målas. Tänkte hoppa i blåstället nu i eftermiddag och sätta lite fart med målandet.

Jag har hållt på att fixa lite hemma i dagarna också, i måndags var jag på Ikea och köpte lite bokhyllor. Man har så mycket böcker som behöver få lite bättre plats. Så igår kväll monterades det hyllor hemma hos mig.

Här är några nya saker som finns i butiken:

Karmstol klädd i snyggt svart Lilja-tyg 850:-



En riktigt tuff lampa från 50-talet 475:-


Läckert med svart och vit randigt...

Och så detta lilla Uppsala Ekeby rådjur i ett askfat 200:-
I morgon ska jag visa er en riktigt ljuvlig möbel, som inte längre får plats hemma hos mig, som jag därför bestämt mig för att sälja.
Hoppas att ni har en riktigt dag bra i solskenet!
Stor Kram, Karin

1 kommentar:

  1. Vilka underbara saker du har i din butik!! Och UE:s rådjur, dom är sååå underbara!
    Det händer ibland att vi passerar Ludvika, då blir det ett besök garanterat hos dig^^

    SvaraRadera