lördag 24 juli 2010

Unika soffbord...

Hej!
Idag har jag ordnat fram lite nya saker att visa er. Idag var en sån där dag då jag ville ta med mig flera av sakerna hem istället för att sälja dem. Det blir lite jobbigt ibland, när man vill ha så mycket!
Men det blev ingenting till mig, utan allt hamnade i butiken...
En vacker bricka att duka upp sommarens svalkande drycker på
*SÅLD*

På brickan står en vacker kanna för 275:- samt 4 glas för 75:-


Litet kök? Då passar väl denna lilla matgrupp bra? Klaffbordet är SÅLT

Stolarna är precis färdigställda och klädda i blå/vit randigt tyg.
Paret stolar är SÅLDA



Enkelt och stilrent...


Ett bedårande bord som passar utmärkt som soffbord
SÅLT
Diameter: 79 cm
Höjd: 63 cm

Många detaljer som gör bordet unikt...

Vackra skåror och blommor...

Ett annat unikt soffbord är detta svarta bord
SÅLT

Bredd: 61 cm
Djup: 61 cm
Höjd: 61 cm
Kylan kryper snart på och det börjar bli dags att fylla på stearinljuslagret.
Tänd denna vackra ljusstake för hög mysfaktor
250:- kostar den
Söta handdukar
SÅLDA
Blått och vitt i köket
Durkslaget kostar 125:-
Tratten kostar 75:-
Nu är det snart dags att stänga butiken för denna veckan. Hemma väntar ett vardagsrumsprojekt. Jag har just sålt min soffa, tagit hem en gammal vacker skänk och på måndag ska jag hämta en ny soffa. Idag blir det montering av tv och kabeldragning så det bara är att slå sig ner när soffan kommer på måndag och njuta...
Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg!
Stor kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar