onsdag 21 juli 2010

Åska i Luften...

Hej på er!
Då var det ny vecka igen och jag har några nya saker att visa er. Utanför butiken är det kvavt och det känns som att det är åska på väg.
I helgen var jag ju på bröllop, som var helt underbart. Jag hade ju äran att få vara brudtärna och det var verkligen roligt att få vara med om ett så vackert bröllop. Vädret höll också när det väl behövdes. Trots ett riktigt skyfall mitt på dagen klarade sig brudparet även då de åkte häst och vagn från kyrkan.
Som sagt, ett riktigt fint bröllop och till nästa helg är det dags för ytterligare ett bröllop. Då är det en kär vän i Borlänge som ska bli fru.
Men nu var det färdigpratat om bröllop, här kommer lite möbler till er:
Söt liten pall SÅLD
Bredd: 31 cm
Djup: 31 cm
Höjd: 44 cm

Vitmålat bord 500:-
Bredd: 97 cm
Djup: 49 cm
Höjd: 77 cm

Bordet är inte helt slätt på själva bordsytan, passar därför som kanske balkongbord?


Och så ett litet skrivbord

SÅLT

Bredd:65 cm
Djup: 42,5 cm
Höjd: 65 cm


Eller bara ett bord med en låda...


Det var allt för idag. Jag återkommer inom kort med en ny uppdatering!

Stor kram, Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar