lördag 12 december 2009

Lyrbord, Stege & Tända ljus...

Idag är det Lördag, och dagen före Lucia. I morgon ska jag faktiskt inte på auktion, utan jag ska vara hemma och fixa lite tänkte jag. Men ni behöver inte oroa er, jag har saker på lager som ska göras i ordning. :)
Igår hade jag en efterlängtad ledig dag. Sofia tog hand om butiken och jag åkte till Borlänge för att handla lite julklappar. Jag hittade faktiskt en hel del. Och så råkade jag ju som vanligt handla lite till mig själv också. Bl.a. en väldigt fin spegel till hallen.
Idag har jag några nymålade saker att visa er, det börjar bli väldigt fullt i butiken nu. Men jag kan inte låta bli att göra mer. :)
Underbar vitmålad stege *SÅLD*
Höjd: 90 cm

Vackra ljusstakar 200:-/paret


Är det någon som har något tips på trevliga inredningsbutiker/loppisar/antikaffärer runt om i Dalarna?
Jag och min syster ska köra en liten tripp upp mot Gagnef och Leksand i början av nästa vecka tänkte vi. Lämna gärna en kommentar om ni har något bra tips.
Nu ska jag ge granen lite nytt vatten, han ser törstig ut...
Ha en skön Lördag!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Känner du till Mig o Alice i Säter?
    Ni har förverkligat era drömmar bägge två.
    Jag hittade ett vitt bord med stolar till på blocket. Då hittade jag hit till dig.

    http://migoalice.blogspot.com/

    SvaraRadera