onsdag 9 december 2009

Fint med Fuskfårpäls...

Hej!
Denna morgon har präglats av omklädning av stolar och soffa. Jag har använt häftpistolen så flitigt att jag lyckats få blåsor på fingrarna. Men se så fint det blev:
2 underbara Karmstolar klädda i fuskfårpäls, här tillsammans med soffa i samma stil.
*SÅLT*

En mormorskål, kanske för pepparkakorna i jul? 250:-


Diameter: 22 cm


Höjd: 18 cm



Vacker skänk

*SÅLD*
Bredd: 97 cm
Djup: 46 cm
Höjd: 118 cm




Nu ska jag gå bak på lagret och klura ut vad som blir nästa projekt.


Tack för alla komplimanger ni ger mig, här på bloggen och ni som är in i butiken! Det värmer verkligen gott i gråvädret ska ni veta!





Ha en bra dag!



Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hejsan vännen
    Som du märkte så kom jag ej i sön, min dotter är sjuk.
    Blir fler ggr.
    Så fina möblerna blev, tror jag skulle vilja kika på ditt lager.
    Kramelikram
    Monica

    SvaraRadera