fredag 16 oktober 2009

Frukost i sängen...

Hej på er!
Denna vecka har jag haft stängt onsdag & Torsdag. Jag har varit på minisemester med en väninna i Stockholm, vi hade mycket trevligt!
Idag är det fredag och jag har riktigt längtat till butiken. Idag har jag också fått en praktikant här, Sofia heter hon och ska vara här och hjälpa till. Riktigt trevlig tjej kommer ni märka när ni träffar på henne. Ny vecka och givetvis några smakprov från vad som finns i butiken...

Smidigt brickbord, som går att fälla ihop. Brickan ligger löst ovanpå. Perfekt för frukosten i sängen nu till helgen SÅLD

Glas i samma serie men olika storlekar.
T.v. SÅLDA
Bakom på fot 6 st 100:- (en med nagg)
Mindre glas t.h. 11 st 175:-
Små glas fram 7 st 75:-


Nu ska jag bege mig bak på lagret och måla lite, så jag har mer saker att visa er inom kort. Jag lovar att det kommer mycket framöver!
Ha det bra i ruskvädret!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar