söndag 25 oktober 2009

Dags att kora vinnaren!


God morgon!
Då var det Söndag och det är dags att kora vinnaren av bloggtävlingen! Jag har nu gjort iordning lappar som ligger här brevid mig med alla deltagares namn. Det blev en hel del som var med. Det har trillat in många mail också.

Dags att dra en av alla lapparna! Vinnaren är.........*Trumvirvel*

Gabriella med bloggen http://bellaellas.blogg.se/


Stort grattis till dig Gabriella!! Du är välkommen att hämta ut ditt presentkort i butiken eller om du vill ha det skickat!

Tack till alla er andra som deltog, det kommer snart en ny chans för er....

Nu är det dags för mig att åka på auktion så jag har lite nya grejer att visa er nästa vecka!

Ha en ljuvlig Söndag!

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. OJ! Dig vill jag besöka känner jag! Bor i Värmland så det kan dröja;)
    Lycka till med din butik!
    Mvh
    Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Karin!
    Vad glad jag blev när jag gick in på min blogg och läste kommentaren, att jag har vunnit ett presentkort! Brukar aldrig vinna något :). Men någon gång vänder lyckan.
    Kommer gärna till butiken och hämtar ut mitt presentkort.
    Kram/Gabriella

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag kommer att dyka upp i morgon eller på fredag! Har du öppet båda dagarna?

    Mvh/ Gabriella

    SvaraRadera
  4. Hej Gabriella! Jag har öppet både Torsdag & Fredag mellan 12-18. Du är varmt välkommen! /Karin

    SvaraRadera