måndag 11 juni 2012

Byrå & ett par underbara gamla pardörrar!

Hej på er!

Det är väldigt många som kontaktat mig angående byråer. Eftersom det faktiskt står en hemma i sovrummet, som inte passade så där jättebra där så tänkte jag lägga ut den här till försäljning.

Bilden är tagen med mobilen och med på bilden är en halv tv...ja jag ber om ursäkt för bilden helt enkelt. :)



Byrån har fyra rejäla lådor och kostar 1.200:-
Bredd: 94 cm
Djup; 47 cm
Höjd: 100 cm


Ljuvliga gamla pardörrar 1.500:-
‎209 cm x 63 cm /st
Gamla dörrar är så snyggt att ställa mot en vägg, kanske hänga ett par kransar till jul på dem...

Ikväll är det äntligen dags för Sveriges första match i EM. Är ni laddade? Själv var jag så laddad så jag vaknade klockan fem i morse och inte kunde somna om. :)

Jag ska jobba i baren ikväll, EM-festen i Meken. Hoppas att vi ses där!

Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

  1. Åååå vad fina, vill ha... men som sagt plats. Ja det var kul att titta in, även om det var utsålt. Ska fundera på dörrarna. Ha en bra vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Så fint grånade dörrar, jag har habegär på sådana men får snällt nöja mig med en suktande kommentar.
    Hoppas att ni mår bra, både du och Chico!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag vet att det var et bra tag sedan, men är dörrarna fortfarande till salu?

    Tack på förhand,
    Therese
    Theresegiza@msn.com

    SvaraRadera
  4. Hej
    Finns dörrarna kvar?
    Mvh Daniel

    SvaraRadera