tisdag 28 februari 2012

Takdropp

Hej!
 
Underbara väder, eller vad säger ni? Strålande sol, fåglar som kvittrar och takdropp. Det kan inte bli mycket bättre! Man riktigt känner hur energin fylls på och man vill bara vara ute! 

Jag har dock spenderat en stor del av dagen i butiken, det har slipats och målats så redan i morgon eller i övermorgon får ni se vad jag gjort för fint.

Idag ska jag visa er ett köksbord och ett soffbord

Enkelt och snyggt köksbord i vitt 1.000:-


Turkosa ljus är något jag verkligen gillar just nu!

Bordets Bredd: 125 cm, Djup: 73,5 cm, Höjd: 72 cm



Vid bordet står en udda Äppletstol, varför inte samla på sig fyra sådana till bordet?

Teakbord i dansk design 950:-

Bredd: 150 cm, Djup: 58 cm, Höjd: 53 cm

Riktigt snyggt teakbord med flera stämplar under


Har hunnit med att storstäda här hemma idag också, och haft balkongdörren på vid gavel- inget luktar väl så gott som våren?

Nu tror jag att det får bli en liten promenad innan det är dags att laga middag.

Hoppas ni har haft en underbar dag i solen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar