fredag 13 april 2012

Fredagen den 13

Hej!

Är ni vidskepliga en dag som denna? Själv brukar mina Fredag den 13:e vara lika bra som alla andra dagar. Idag har jag dessutom klarat av ett tandläkarbesök, så nu känns det extra bra. :)

Idag ska tänkte jag visa er lite bra förvaringsmöbler som är alldeles färska i butiken:


Vitmålad garderob/skåp med låda nedtill 3.500:-

Jag ber om ursäkt för de dåliga bilderna, men det är inte så lätt att fota detta höga skåp när det är saker runt omkring. :)

Bredd: 70 cm
Djup: 49 cm
Höjd: 211 cm

Välj själv om du vill ha stången i garderoben eller om du vill ha dessa charmiga gamla krokar

Denna förvaringsmöbel kostar 650:-

Förvara cd-skivor, tallrikar, skor- ja precis vad du vill!

Bredd: 106, 5 cm
Djup: 26 cm
Höjd: 74,5 cm



Nu väntar fredagsfika med en god vän nere på stan och ikväll får jag och Jimmy middagsbesök. Jag ska laga lax och i köket doftar det chokladfondant, som ska serveras till efterrätt. Ett recept från kocken min, får se om det blir lika bra när jag lagar det. :)

Hoppas er Fredag den 13e är fylld med lika mycket skoj som min!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar