onsdag 21 mars 2012

Charmigt gammalt klaffbord

Hej!
 Just inkommen från en riktigt härlig dag. Förmiddagen spenderades i butiken, och sedan klockan halv ett har jag varit ute och njutit av det underbara vårvädret.  Grillen åkte fram och så blev det grillad korv vid husväggen. Nu är klockan halv sju och jag kan lova att det var en trött hund som la sig i korgen för att sova. Matte är ganska trött hon också. Men innan det blir soffan har jag ju lovat att visa er ett lite mindre, men minst lika vackert bord som igår. Här kommer det:



Gammalt klaffbord med två lådor 3.200:-


Den varma färgen i träet kommer inte riktigt till sin rätt i bilderna, bordet har en rödbrun varm ton.


Bredd med klaffarna nere/uppe: 57 cm/ 104 cm, Djup: 104 cm, Höjd: 76 cm


Detta bord är perfekt till det lilla köket, då man lätt kan variera storleken beroende på hur många gäster man har. Bordet är träpluggat och ännu charmigare blir det med de två lådorna på sidan.


Det kan hända att det blir ytterligare ett bord i morgon, kanske till och med två. Sen har jag gjort en liten REA-hörna i butiken också tills på Lördag, fynda tavlor, glas och porslin för ynka 20 lappen! 

Nu blir det lite slappning i soffan för min del. Hoppas ni haft en lika skön dag som jag, i morgon blir det ännu varmare! :)

Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar