onsdag 22 februari 2012

Super-Rea!!!

 Hej! 

Om ni tycker att det är dåligt med uppdateringar nu så har jag en förklaring. Denna förkylning vill inte släppa taget om mig. Hela januari och februari har halsfluss avlösts med förkylning och ont i halsen. Nu har jag bestämt mig för att bara vara hemma och ta det lugnt tills jag blir kry igen. Det är jobbigt att vara hemma, när man vill till jobbet och göra i ordning nya möbler.

Eftersom jag inte har några nya saker att visa idag bestämde jag mig för att istället slå till med en SUPER-REA som kompensation. Låter inte det bra?

De flesta möblerna i butiken är nu kraftigt prissänkta, så nu är det dags att passa på! 
(Måtten finns på www.vitanovum.se)



REAPRIS: 3.900:-



REAPRIS:600:-

REAPRIS:500:-

REAPRIS: 900:-

REAPRIS: 1.900:-
REAPRIS: 2.400:-

REAPRIS:Byrå: 1.800:- Stolarna: 500:-/paret



REAPRIS:450:-

REAPRIS:900:-

REAPRIS: 1.100:-

REAPRIS: 300:-

REAPRIS: 200:-

REAPRIS: 2.500:-

REAPRIS:1.900:-

REAPRIS: 600:-

REAPRIS: 900:-

Nu har det blivit dags för en promenad med Chico innan lunch. Sen ska jag bara vila och kurera mig så jag snart är tillbaka på jobbet. Hoppas ni andra håller er friska. I morgon ska det tydligen bli underbart väder med takdropp och strålande sol. :))

Kramar till er alla!


5 kommentarer:

  1. Hej vännen, Hua vad längesen vi sågs,såg att du ringt mig i höstas men missade det. Tack för tipset om sömnlöshet, skall genast testas, boven i dramat är min förb,, jävl.. sjukdom.
    Ha det så gott o skicka ett mess om du är till Broarna så kan jag smita ut dit o bara säga hej.
    Kram
    Krusidullan

    SvaraRadera
  2. Hej Karin .. hoppas verkligen du hunnit bli bättre. Vet ju hur urtråkigt (o lite stressande oxå) det är att gå hemma utan att kunna jobba. Låg själv med migrän förra veckan - frustrerande.

    Har helt missat din super-rea .. hoppas du sålt massor.
    Själva tycker vi nog det går lite trögt för just möblerna just nu. Men det går ju alltid upp o ner det här :)

    Nu ska jag kolla din hemsida, alltid lika kul o massor med inspiration :)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att förkylningen gett med sig nu och att du sålt mycket på rean. Den översta möbeln var både vacker och tuff! ;) Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej! Finns den vita byrån för 1800 kr kvar? Vill komma & kolla på den :) Mvh Jasmine

    SvaraRadera
  5. Hej Jasmine! Det gick inte att lämna kommentar på din blogg , så jag svarar här och hoppas du ser det. Den vita byrån för 1.800:- finns kvar, när vill du komma
    Och titta på den?
    //Karin

    SvaraRadera