onsdag 8 februari 2012

Blått och grått

Hej på er!
Nu ni har jag fått lite grå färg på penseln. Det finns ju så många olika grå nyanser, men denna fastnade jag direkt för när jag var på färgaffären.


Vacker sekretär med rokokosvängda ben 3.200:-



Den dalablå färgen fick vara kvar på sekretärens insida, en fin kontrast tycker jag

Nätt och lättplacerad, ett perfekt ställe för laptopen

Måtten kommer under morgondagen

Här har ni chansen att göra ett fynd!

Dalablå pinnstolar

FYNDPRIS: 500:- för alla 4 stolarna
Som sagt så kommer måtten på sekretären i morgon för idag är jag inte hemma, utan jag har tagit in på "hotell". Bor hemma hos en kompis ett par dagar och det känns verkligen som en hotellvistelse med all-inclusive. Tack vännen för att jag får bo här! <3
Snart är stamrenoveringen klar hemma, ser fram emot att få börja städa undan och inreda med vårfärger! 

Ha en mysig kväll!
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar